Konkurs rozstrzygnięty ! Sprawdź czy wygrałeś

Dokładnie tydzień temu ogłosiłem konkurs z okazji dwóch lat istnienia strony ''Formuła 1 Polscy Fani'' na Facebooku. Dziś przyszedł czas na jego rozstrzygnięcie.

Na nagrodę przeznaczyłem autograf byłego kierowcy Formuły 1, uczestnika przeszło 250 wyścigów - Jarno Trulliego. Tak jak wspominałem - podpis złożony jest niebieskim markerem na matowym zdjęciu o wymiarach 10x15 cm.

Do konkursu przystąpiło 29 osób. Niestety, ponad połowa nie spełniła poprawnie głównego wymogu, mianowicie udostępnienia postu publicznie na swojej osi czasu.

Aby wylosować zwycięzcę spośród 14 kandydatów posłużyłem się programem losującym cyfry, wcześniej jednak do danego nazwiska przypisałem numer wg. kolejności zgłoszenia. Wyglądało to następująco ...

Lista 14 nazwisk z przydzielonymi numerami, poniżej program losujący zwycięzcę. Niezmiernie miło mi ogłosić, iż nagrodę otrzymuje KAJA RUŚKOWSKA - Gratulacje !

Autograf zostanie wysłany listem poleconym priorytetowym po ustaleniu adresu odbiorcy. Chciałem podziękować wszystkim za udział w konkursie, następnym razem postaram się przygotować coś grubszego !

2 komentarze:

Copyright © 2014 Formuła 1 Polscy Fani , Blogger