Hyper - miękka mieszanka zadebiutuje dopiero w GP Monako
Pirelli potwierdziło iż najszybsza mieszanka ogumienia z dostępnych na ten sezon będzie w użyciu dopiero podczas weekendu w Monako.
W tegorocznej rywalizacji pojawi się sporo nowinek. Jedną z nich jest wprowadzenie kilku nowych mieszanek, takich jak super twarda i super miękka. Ta ostatnia zadebiutuje dopiero na ulicznym torze Monte Carlo, najkrótszej z możliwych pętli. Pewne jest też że dwa tygodnie później różowy pasek na oponach będziemy mogli zaobserwować również w Kanadzie.
Dodatkowo w gamie ogumienia znalazła się mieszanka super twarda która oznaczona została pomarańczowym paskiem. Te rozwiązanie oglądać będziemy prawdopodobnie najrzadziej. Kolor twardej mieszanki został zmieniony na niebieski.
Dalej począwszy od najtwardszych do najmiększych mieszanek bez zmian mamy: pośrednią (biały pasek), miękką (żółty pasek), super miękką (czerwony pasek) oraz ultra miękką (fioletowy pasek). Nowością jest wspomniana powyżej mieszanka hyper miękka (różowy pasek).
Zmianom nie uległy mieszanki przeznaczone na mokrą nawierzchnię. Pośrednia będzie miała pasek zielony, deszczowa zaś niebieski.
Polecam zaznajomić się z poniższą grafiką od Pirelli. Za dwa tygodnie o tej porze GP Australii będzie już wspomnieniem.
W tegorocznej rywalizacji pojawi się sporo nowinek. Jedną z nich jest wprowadzenie kilku nowych mieszanek, takich jak super twarda i super miękka. Ta ostatnia zadebiutuje dopiero na ulicznym torze Monte Carlo, najkrótszej z możliwych pętli. Pewne jest też że dwa tygodnie później różowy pasek na oponach będziemy mogli zaobserwować również w Kanadzie.
Dodatkowo w gamie ogumienia znalazła się mieszanka super twarda która oznaczona została pomarańczowym paskiem. Te rozwiązanie oglądać będziemy prawdopodobnie najrzadziej. Kolor twardej mieszanki został zmieniony na niebieski.
Dalej począwszy od najtwardszych do najmiększych mieszanek bez zmian mamy: pośrednią (biały pasek), miękką (żółty pasek), super miękką (czerwony pasek) oraz ultra miękką (fioletowy pasek). Nowością jest wspomniana powyżej mieszanka hyper miękka (różowy pasek).
Zmianom nie uległy mieszanki przeznaczone na mokrą nawierzchnię. Pośrednia będzie miała pasek zielony, deszczowa zaś niebieski.
Polecam zaznajomić się z poniższą grafiką od Pirelli. Za dwa tygodnie o tej porze GP Australii będzie już wspomnieniem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz