Manewry wyprzedzania po pierwszej części sezonu 2016
Serwis Auto Motor und Sport obublikował ciekawą statystykę. Na półmetku tego sezonu liczba manewrów wyprzedzeń wypada zdecydowanie lepiej.
Zacznijmy od sezonu 2014. Wakacyjna przerwa trwa w najlepsze a statystycy publikują statystyki związane z półmetkiem sezonu. Wyniki nie są rewelacyjne - na każdy wyścig przypadało średnio 41 udanych manewrów wyprzedzania. Wszyscy liczyli na poprawę kiedy to rok później o tej samej porze przedstawiono kolejny raport. Na półmetku sezonu 2015 wyliczono że na wyścig przypadało średnio ... 29 manewrów wyprzedzania.
W porównaniu do poprzednich dwóch sezonów obecny rok wypada dużo lepiej. Statystycy wyliczyli że na jeden wyścig przypada 48 manewrów. Nie uwzględniono jednak rundy w Azerbejdżanie oraz Niemczech które nie były rozgrywane w poprzednim sezonie.
Najwięcej manewrów wyprzedzania odnotowano do tej pory podczas GP Chin. Kierowcy zamieniali się pozycjami aż 128 razy. Dla kontrastu GP Węgier wypadło w tym zestawieniu najsłabiej - zaledwie 11 manewrów.
Zacznijmy od sezonu 2014. Wakacyjna przerwa trwa w najlepsze a statystycy publikują statystyki związane z półmetkiem sezonu. Wyniki nie są rewelacyjne - na każdy wyścig przypadało średnio 41 udanych manewrów wyprzedzania. Wszyscy liczyli na poprawę kiedy to rok później o tej samej porze przedstawiono kolejny raport. Na półmetku sezonu 2015 wyliczono że na wyścig przypadało średnio ... 29 manewrów wyprzedzania.
W porównaniu do poprzednich dwóch sezonów obecny rok wypada dużo lepiej. Statystycy wyliczyli że na jeden wyścig przypada 48 manewrów. Nie uwzględniono jednak rundy w Azerbejdżanie oraz Niemczech które nie były rozgrywane w poprzednim sezonie.
Najwięcej manewrów wyprzedzania odnotowano do tej pory podczas GP Chin. Kierowcy zamieniali się pozycjami aż 128 razy. Dla kontrastu GP Węgier wypadło w tym zestawieniu najsłabiej - zaledwie 11 manewrów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz